AS Monaco'nun ligden geçici olarak ayrılma kararı almasının ardından oluşan kontenjan, EuroLeague hissedar kulüplerinin oy birliğiyle Beşiktaş'a verildi.

Bu kararla birlikte Beşiktaş, 2026-2027 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek ve Türkiye'yi organizasyonda temsil eden üçüncü takım olacak.

Geçtiğimiz sezon EuroCup'ta gösterdiği başarılı performansla finale kadar yükselen siyah-beyazlı ekip, böylece Avrupa basketbolunun en üst seviyesinde boy gösterme hakkı elde etti.

Beşiktaş'ın EuroLeague'deki ilk sezonunda nasıl bir performans sergileyeceği ise şimdiden basketbol kamuoyunun merakla beklediği konular arasında yer alıyor.

Kaynak: Göktürk dergisi